napnice的故事

我(Anthony)祖籍佛山,由於父母都只係小學未畢業嘅程度,對於細路仔床褥毫無講究。更差嘅係,一張低質的連鎖彈簧床褥我一用就用左超過十年,因為連鎖彈簧床褥用太耐中間會向下彎,失去承托力,再加上熱愛運動嘅我,運動造成各種拉傷同肌肉痛症,加上冇好床褥係瞓覺時放鬆全身,久而久之,腰背痛已經成為左我最貼身嘅 “損友”。

畢業後,我第一件事就係聽朋友講買左張酒店級獨立袋裝彈簧仲要有脊醫學會認可嘅大品牌床褥,當時價值5000蚊港紙,用左我接近半個月人工,買嘅時候我覺得好值得,瞓左一個月之後發覺情況根本冇改善,加上投身社會後返工時間長,長期企同坐都令到我腰背痛嘅情況更趨嚴重……

真正合適自己嘅床褥

近年有幸認識左物理治療師THOMAS,佢俾左好多關於睡眠,護脊同埋防止痛症惡化嘅意見俾我,同埋佢建議我去買張真正合適自己嘅床褥去瞓。真正合適自己嘅床褥呢句聽落好簡單,但我之後走訪各大百貨公司,試過無數品牌,大部份都話自己嘅床褥點好點好,適合任何人去瞓,但價錢平嘅一般是用連鎖彈簧做支撐,腰背經常會有空間,訓醒成身硬晒。而貴價嘅獨立袋裝彈簧床褥係香港買到嘅都係外國大品牌,佢地針對外國人身體結構去研發床褥,對一般香港打工仔黎講真係太軟,而且大牌子床褥嘅價錢仲唔係普通人承受得起。

TPK_3816

napnice嘅特性

諗到呢度,我好有衝動去研發一張香港打工仔專屬嘅床褥,我希望我研發嘅床褥有以下幾個特性:

qode-np-item
1

對經常坐或企嘅上班族要有足夠承托,因為日間返工時間太長,瞓太軟嘅床褥係冇辦法令肌肉放鬆,太硬更加唔得,起身好似俾人打左一身咁!

qode-np-item
2

要防止腰背不適既情況惡化,床褥既物料要經過精心挑選同埋合乎國際標準,而物料既比例亦係關鍵!

qode-np-item
3

床褥厚度唔能夠太高亦唔能夠太重,必須要任可人都可以輕易換床單,其實我自己換床單個陣有好幾次差啲整傷,更何況係自己心愛嘅人,如果佢地因為幫自己整理床褥床單而受傷真係搵幾多都補唔番!

qode-np-item
4

價格必須係普通打工仔都能夠輕鬆買得起!

napnice的誕生

要做到心目中嘅床褥,梗係由自己鄉下入手,佛山係全中國最大嘅傢俬批發地,全球亦都有大量傢俬由佛山嘅工廠生產。係佛山市嘅床褥廠房過千家,但要搵好嘅工廠真係一隻手數得晒,而能夠乎合國際標準,取得國際認證嘅更加係萬中無一。

但幾經辛苦終於俾我搵到,一家有15年國際知名品牌生產經驗(OEM),擁有眾多國際認證的工廠。自家品牌係全球超過150個城市有售(但不包括香港)。總經理劉志勇先生話俾我知唔係因為香港市場唔好,而係因為香港嘅床褥呎吋好特殊,所有原材料都要訂製,佢根本花唔到咁多精力去開拓香港市場。講到呢度,都好唔怕醜咁問勇哥可唔可以同我合組一個專門為香港人而設嘅新品牌,napnice 床褥嘅鶵形就係咁誕生!

15

年生產床褥經驗

150

個城市有售,不包括香港。

對於我嘅理念,Thomas同勇哥俾左好多專業意見俾我,產品經過24個月嘅研發,測試同改良,最終喺2018年9月面世。我地嘅產品,擺脫傳統嘅彈簧,底層用高密度逐點承托綿,完美解決連鎖彈簧下墜、獨立袋裝彈簧較鬆軟問題。中層使用最新德國技術纖織綿,回彈力和透氣度比傳統記憶綿大大提昇!配合頂層頂級天然乳膠,完美緊貼身體曲線。在完美嘅15+3+2= 20 厘米嘅黃金比例下,最理想嘅睡感終於誕生,而且我肯定售價大家都可以輕鬆負擔!

24

個月研發,測試及改良。

黃金比例

15+3+2 = 20厘米

總結

最後我係度想講一點,床褥無可能一張就適合晒全世界嘅人,而napnice 床褥係針對大部分香港上班族嘅需要去調配嘅床褥。講到呢度我地推介你買一張返去試,如果唔鍾意,係試用期內隨時聯絡我地收番,保證冇額外收費!!

用身體去感受,你嘅身體會好誠實咁話俾你知napnice床褥就係最適合你嘅床褥。

WhatsApp chat